Flexibel omboeken Bagage altijd inclusief Geen reserveringskosten Meer dan 35 jaar ervaring
FTI Homepage Logo

Menu

Contactmogelijkheden

Heb jij een vraag, opmerking of hulp nodig bij het boeken? Onze collega's van het Service Center staan graag voor je klaar. Je kunt ons op verschillende manieren bereiken: telefonisch, per mail of via de chat.

Telefoon
Bel 023 75219 20 voor vragen over een bestaande boekingen, hulp bij het maken van een boeking of voor overige informatie.

Openingstijden:

Maandag 10:00 - 17:30 uur
Dinsdag t/m vrijdag 09:00 - 17:30 uur

E-mail
Ook per mail kun je ons bereiken: mail@fti.nl.

Heb jij geboekt via een reisbureau?
Wij kunnen jouw boeking helaas niet bekijken. Neem voor meer informatie en bij vragen contact op met jouw reisbureau.

Klachten
Helaas komt het voor dat er iets niet gaat zoals jij verwacht. Ben jij niet tevreden en wil je daarom een klacht indienen? Dan kun je jouw klacht via mail versturen naar mail@fti.nl onder vermelding van de naam van de hoofdboeker en het boekingsnummer. Wij nemen alleen klachten in behandeling als je direct via fti.nl een reis hebt geboekt. Heb jij een reis geboekt bij een reisbureau of online aanbieder? Dan dien je bij hen een klacht in.

Reisinformatie
Bekijk hier onze algemene reisinformatie.

Omboekingen n.a.v. de situatie op Schiphol

Helaas hebben ook wij te maken met omboekingen n.a.v. de situatie op Schiphol. Uiteraard doen wij ons best om de klanten zoveel mogelijk tegemoet te komen, voor omgeboekte vluchten bieden wij daarom een vergoeding aan. Voor een luchthavenwijziging binnen Nederland bestaat de vergoeding uit de treinkosten van Schiphol naar de omgeboekte luchthaven. De vergoeding geldt voor een treinkaartje op basis van de tweede klas en kan achteraf worden gedeclareerd. Voor een luchthavenwijziging buiten Nederland bestaat de vergoeding uit € 45,- p.p. per route (vergoeding alleen geldig voor volbetalenden, kinderen t/m 11 jaar ontvangen geen vergoeding van €45,-). We hanteren hierbij een maximale reistijd van 4 uur met het openbaar vervoer. Het is niet mogelijk om de reis kosteloos te annuleren bij een wijziging van de luchthaven, dit omdat wij als touroperator een passend alternatief aanbieden.

FAQ - veelgestelde vragen

Bekijk ook onze veelgestelde vragen. Hier vind je antwoorden op veel vragen. Antwoord niet gevonden? Neem dan contact op met ons Service Center.