Flexibel omboekenBagage altijd inclusiefGeen reserveringskostenMeer dan 35 jaar ervaring
FTI Homepage Logo

Vlucht

Heb je een pakketreis bij ons geboekt en wil je graag meer informatie over de door jou geboekte vlucht? We begrijpen dat je er ook een aantal vragen over kunt hebben. We geven je in de onderstaande vragen en antwoorden meer informatie over de situatie rondom jouw vlucht zoals wat te doen bij vertraging, online inchecken, vluchttijden en meer. Heb je een andere vraag? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag!


Wanneer zijn de vluchttijden bekend?

We begrijpen dat je graag meer informatie over je vluchttijden ontvangt. Bij het boeken van jouw vakantie zijn de vluchttijden vaak al bekend, maar…

Lees meer


Hoe kan ik zien hoe laat mijn vlucht vertrekt?

Op de reisbescheiden die jij van ons hebt ontvangen staan de geplande vertrektijden. Houd er rekening mee dat er in de laatste dagen voor vertrek nog…

Lees meer


Hoe werkt online inchecken?

Via de website van de luchtvaartmaatschappij kun je vaak online inchecken. Dit kan vaak vanaf 24 tot 48 uur van tevoren. Tijdens het inchecken kun je…

Lees meer


Kan ik online een stoel reserveren?

Het verschilt per luchtvaartmaatschappij of je online een stoel kunt reserveren. Voor charters kun je bij de meeste airlines altijd inloggen met het…

Lees meer


Heeft een kind een eigen stoel aan boord?

Wat leuk dat je een vakantie met vlucht hebt geboekt. Het hangt af van de leeftijd van het kind of het recht heeft op een eigen stoel in het…

Lees meer


Hoe word ik op de hoogte gebracht bij vertraging?

Het kan helaas altijd voorkomen dat een vlucht vertraagd is of geannuleerd wordt. Dit is heel vervelend en wij doen ons best om jou een zo goed…

Lees meer


Heb ik recht op een vergoeding bij wijziging of annulering?

Wat vervelend dat je vlucht was vertraagd, gewijzigd of is geannuleerd. Je hebt dan in veel gevallen recht op een vergoeding die onder andere afhangt…

Lees meer


Waar vind ik informatie over het parkeren op de verschillende luchthavens?

We raden aan om het parkeren bij een luchthaven alvast vooraf te regelen. Niet alleen geeft dit je meer rust, het is vaak ook een stuk voordeliger.…

Lees meer


Wat houdt Rail & Fly in?

FTI Reizen biedt in samenwerking met de Deutsche Bahn AG een Rail & Fly-ticket aan welke geldig is voor reizen binnen Duitsland (2e klas), incl.…

Lees meer


Wanneer krijg ik mijn Rail & fly ticket?

Leuk dat je meer informatie wil over de Rail & Fly die wij aanbieden. Deze is sinds 1 november 2021 inbegrepen voor verre reizen en de…

Lees meer


Omboekingen n.a.v. de situatie op Schiphol

Helaas hebben ook wij te maken met omboekingen n.a.v. de situatie op Schiphol. Uiteraard doen wij ons best om de klanten zoveel mogelijk tegemoet te…

Lees meer

Connection to server was lost, trying to reconnect...

Connection to server was lost, please refresh the page to try again

Connection to server was refused, please refresh the page to try again