Vlucht
Heb je een pakketreis bij ons geboekt en wil je graag meer informatie over de door jou geboekte vlucht? We begrijpen dat je er ook een aantal vragen over kunt hebben. We geven je in de onderstaande vragen en antwoorden meer informatie over de situatie rondom jouw vlucht zoals wat te doen bij vertraging, online inchecken, vluchttijden en meer. Heb je een andere vraag? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag!
Wanneer zijn de vluchttijden bekend?
We begrijpen dat je graag meer informatie over je vluchttijden ontvangt. Bij het boeken van jouw vakantie zijn de vluchttijden vaak al bekend, maar…
Lees meerHoe kan ik zien hoe laat mijn vlucht vertrekt?
Op de reisbescheiden die jij van ons hebt ontvangen staan de geplande vertrektijden. Houd er rekening mee dat er in de laatste dagen voor vertrek nog…
Lees meerHoe werkt online inchecken?
Via de website van de luchtvaartmaatschappij kun je vaak online inchecken. Dit kan vaak vanaf 24 tot 48 uur van tevoren. Tijdens het inchecken kun je…
Lees meerKan ik online een stoel reserveren?
Het verschilt per luchtvaartmaatschappij of je online een stoel kunt reserveren. Voor charters kun je bij de meeste airlines altijd inloggen met het…
Lees meerHeeft een kind een eigen stoel aan boord?
Wat leuk dat je een vakantie met vlucht hebt geboekt. Het hangt af van de leeftijd van het kind of het recht heeft op een eigen stoel in het…
Lees meerHoe word ik op de hoogte gebracht bij vertraging?
Het kan helaas altijd voorkomen dat een vlucht vertraagd is of geannuleerd wordt. Dit is heel vervelend en wij doen ons best om jou een zo goed…
Lees meerHeb ik recht op een vergoeding bij wijziging of annulering?
Wat vervelend dat je vlucht was vertraagd, gewijzigd of is geannuleerd. Je hebt dan in veel gevallen recht op een vergoeding die onder andere afhangt…
Lees meerWaar vind ik informatie over het parkeren op de verschillende luchthavens?
We raden aan om het parkeren bij een luchthaven alvast vooraf te regelen. Niet alleen geeft dit je meer rust, het is vaak ook een stuk voordeliger.…
Lees meerWat houdt Rail & Fly in?
FTI Reizen biedt in samenwerking met de Deutsche Bahn AG een Rail & Fly-ticket aan welke geldig is voor reizen binnen Duitsland (2e klas), incl.…
Lees meerWanneer krijg ik mijn Rail & fly ticket?
Leuk dat je meer informatie wil over de Rail & Fly die wij aanbieden. Deze is sinds 1 november 2021 inbegrepen voor verre reizen en de…
Lees meerOmboekingen n.a.v. de situatie op Schiphol
Helaas hebben ook wij te maken met omboekingen n.a.v. de situatie op Schiphol. Uiteraard doen wij ons best om de klanten zoveel mogelijk tegemoet te…
Lees meer