Flexibel omboekenBagage altijd inclusiefGeen reserveringskostenMeer dan 35 jaar ervaring
FTI Homepage Logo

Mijn boeking

Leuk dat je een vakantie hebt geboekt, nu heb je iets leuks om naar uit te kijken! We kunnen ons voorstellen dat je je boeking graag goed in de gaten houdt. We hebben de meestgestelde vragen voor je uitgewerkt in deze vragen en antwoorden. Heb je toch nog vragen? Neem dan contact op met ons Service Center. 


Hoe kan ik zien of mijn boeking is gelukt?

Nadat je bij ons je droomvakantie hebt geboekt, ontvang je nadien de factuur van jouw vakantie. Je weet dan zeker dat je boeking is gelukt. Indien je…

Lees meer


Kan ik de status van mijn boeking bekijken?

We begrijpen dat je je boeking graag goed in de gaten houdt. Wil je graag wat vragen over je boeking? Neem dan contact op met ons Service Center via…

Lees meer


Wanneer ontvang ik de boekingsbevestiging met de factuur?

Nadat je je boeking hebt geplaatst, ontvang je na enkele minuten een bevestiging van jouw boeking per e-mail met daarbij de factuur. Neem contact met…

Lees meer


Wat moet ik doen als de factuur/boekingsbevestiging onjuist is?

Zie je nadat je geboekt hebt dat de informatie op de factuur en boekingsbevestiging onjuist is? Neem dan zo snel mogelijk contact op met ons Service…

Lees meer


Kan ik mijn boeking nog wijzigen?

Is jouw vakantie geboekt en wil je je boeking graag wijzigen? Afhankelijk van de soort boeking die je hebt gemaakt, kun je wijzigingen bij ons…

Lees meer


Hoe ontvang ik de reisbescheiden?

Nadat je de vakantie bij ons hebt geboekt, ontvang je verschillende documenten zoals de factuur. Je ontvangt voor vertrek natuurlijk de reisbescheiden…

Lees meer


Kan ik het geboekte hotel wijzigen?

Heb je een vakantie geboekt en wil je toch een ander hotel boeken? Of je de boeking nog kunt wijzigen, is per situatie verschillend. Om de opties te…

Lees meer


Kan ik een persoon bijboeken?

Heb je een vakantie geboekt en wil je toch een extra persoon bijboeken? Of je de boeking nog kunt wijzigen, is per situatie verschillend. Om de opties…

Lees meer


Hoe kan ik een preferentie aanvragen?

Heb je een vakantie geboekt en wil je graag een preferentie doorgeven? Neem dan contact op met ons Service Center om je preferentie door te geven,…

Lees meer

Connection to server was lost, trying to reconnect...

Connection to server was lost, please refresh the page to try again

Connection to server was refused, please refresh the page to try again