Flexibel omboekenBagage altijd inclusiefGeen reserveringskostenMeer dan 35 jaar ervaring
FTI Homepage Logo

Betalen

Heb je je droomvakantie gevonden en is het tijd om te betalen? We hebben de meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet, zodat je weet waar je aan toe bent. Zie onderstaande vragen en antwoorden voor informatie over onder andere de aanbetaling van je vakantie, betalen vanuit het buitenland, hoe je kunt betalen en meer.


Hoe kan ik betalen?

Heb je je droomvakantie gevonden op onze website en ben je klaar om te gaan boeken? Op onze website is het mogelijk om met verschillende…

Lees meer


Hoeveel bedraagt de aanbetaling van mijn vakantie?

Leuk dat je een vakantie wilt boeken! De hoogte van de aanbetaling hangt af van je geboekte reis en de vertrekdatum. Vertrek je over 30 dagen of…

Lees meer


Hoe kan ik betalen vanuit het buitenland?

Heb je je droomvakantie geboekt? Op dit moment is het mogelijk om met een creditcard of via een bankoverschrijving te betalen, ook vanuit het…

Lees meer


Hoe weet ik of de betaling in goede orde is ontvangen?

Heb je een vakantie geboekt en het (deels) betaald? Je kunt de afschrijving van jouw bankrekening als betaalbewijs gebruiken. Na het boeken ontvang je…

Lees meer


Is de betaalpagina beveiligd? Zijn mijn gegevens voldoende beschermd?

Jouw gegevens worden gecodeerd verzonden via SSL-procedure. Door deze hoge veiligheidsstandaard is jouw betaling op onze site veilig. Daarnaast…

Lees meer


Waarom is mijn betaling mislukt?

Er zijn verschillende redenen voor een mislukte betaling. Vanwege gegevensbescherming mogen wij onze klanten helaas geen gedetailleerde beschrijving…

Lees meer


Kan ik mijn reis in zijn geheel betalen als ik de aanbetaling doe?

Wat leuk dat je een reis bij ons wil boeken! De betaling van het volledige bedrag van de reis op het moment van de aanbetalen is alleen mogelijk per…

Lees meer


Wanneer is mijn restantbedrag verschuldigd?

Als je een vakantie bij ons hebt geboekt, dan heb je een aanbetaling gedaan nadat je de vakantie hebt geboekt. De definitieve betaling van de totale…

Lees meer


Mijn reis werd geannuleerd: hoe krijg ik mijn geld terug?

Indien de reis door jou of door ons werd geannuleerd, gelieve als volgt te handelen om de terugbetaling te ontvangen: Betaling met creditcard: je…

Lees meer

Connection to server was lost, trying to reconnect...

Connection to server was lost, please refresh the page to try again

Connection to server was refused, please refresh the page to try again