Flexibel omboekenBagage altijd inclusiefGeen reserveringskostenMeer dan 35 jaar ervaring
FTI Homepage Logo

Vakantie boeken

Ben je van plan om een vakantie bij ons te boeken en heb je nog een aantal vragen? We verwijzen je graag door naar onderstaande vragen en antwoorden. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier of bel naar ons Service Center om met een medewerker te spreken. 


Wat kan FTI Reizen doen voor passagiers met een beperkte mobiliteit?

Indien je speciale wensen heeft in verband met jouw beperkte mobiliteit willen wij je vragen om contact op te nemen met ons Service Center zodat wij met jou kunnen bespreken welke extra faciliteiten je nodig hebt. Het kan zijn dat dit bij de bestemming of luchtvaartmaatschappij aangevraagd dient te worden afhankelijk welke extra faciliteiten je nodig hebt.

Lees meer


Kan ik via de chat boeken?

Het is niet mogelijk om via de chat te boeken. Wil je toch voor het boeken van je vakantie geholpen worden door een medewerker? Neem dan contact op ons Service Center of vul het desbetreffende contactformulier in. 

Lees meer


Kan ik via FTI.nl meerdere kamers boeken?

Het is mogelijk om bij ons meerdere kamers te boeken. Dit kan niet met een boeking via de website. Neem contact met ons op door het contactformulier in te vullen of bel naar ons Service Center om meerdere kamers te boeken.

Lees meer


Zijn de genoemde prijzen per persoon?

De prijzen die op de website getoond worden, zijn de prijzen per persoon. Bij FTI komen er geen boekingskosten bovenop het bedrag, want bij ons betaal je deze kosten niet. De prijs is daarom ook het daadwerkelijke bedrag wat je moet betalen voor de vakantie. 

Lees meer


Kan ik een losse vlucht boeken?

Heb je bijvoorbeeld een apart hotel geboekt en wil je daarvoor ook losse vliegtickets boeken? Het is op dit moment niet mogelijk om via onze website de aparte vliegtickets te kopen. We raden je aan om hiervoor contact op te nemen met ons Service Center via 023 75219 20.

Lees meer


Wanneer is mijn online boeking definitief?

Wanneer je de factuur hebt ontvangen is je online boeking definitief. Indien je de factuur niet ontvangt kan het zijn dat de boeking om bepaalde redenen niet is doorgekomen. Je kunt dan contact opnemen met het Service Center via 023 75219 20, indien we nog geen contact met jou hebben opgenomen.

Lees meer


Voor hoeveel personen kan ik een boeking maken?

Leuk dat je met een grotere groep mensen op vakantie wil gaan! Bij ons kun je via de website een boeking maken voor maximaal 9 personen. Zijn jullie met een grotere groep? Bel dan naar ons Service Center via 023 75219 20 om een groepsboeking aan te vragen.

Lees meer


Vanaf welke leeftijd mag ik boeken op de website?

Onze vakanties zijn geschikt voor verschillende doelgroepen en we bieden diverse soorten vakanties aan, zoals jongerenreizen en familievakanties. Voor het boeken van een vakantie moet je minimaal 18 jaar oud zijn.

Lees meer


Kan ik ook boeken vanuit het buitenland?

Je kunt op onze website een vakantie boeken als je in de Benelux (Nederland, België of Luxemburg) woont. Let op dat bij het invullen van de persoons- en adresgegevens het juiste land en telefoonnummer worden ingevoerd. Woon je in een land buiten de Benelux? Dan is het helaas niet mogelijk om op onze website een vakantie te boeken. 

Lees meer


Hoeveel bedragen de boekingskosten?

Een van de grote voordelen van het boeken van een vakantie bij FTI is dat er geen boekingskosten zijn. Er zijn bij ons geen verborgen kosten: de prijs die je ziet, is ook de daadwerkelijke prijs die je betaalt. Daarnaast is de ruimbagage ook altijd inbegrepen in de getoonde prijs!

Lees meer

Connection to server was lost, trying to reconnect...

Connection to server was lost, please refresh the page to try again

Connection to server was refused, please refresh the page to try again