Flexibel omboekenBagage altijd inclusiefGeen reserveringskostenMeer dan 35 jaar ervaring
FTI Homepage Logo

Hoe kan ik een klacht of compliment melden?

Hoe kan ik een klacht of compliment melden?
 
Ben je terug van vakantie en wil je een klacht of compliment aan ons melden en heb je rechtstreeks via fti.nl geboekt? Stuur dan een mail naar mail@fti.nl. Heb jij een reis geboekt bij een reisbureau of online aanbieder? Dan dien je bij hen een klacht in en handelen zij dit verder met onze Customer Service af.
 
Ik ben ter plaatse en ik heb een klacht
 
Je dient altijd contact op te nemen met de reisleiding ter plaatse om te kijken wat voor oplossing geboden kan worden. Op de reisbescheiden staat vermeld met welk agentschap wij werken en wat daar het telefoonnummer van is. Zorg altijd dat er een klachtenrapport opgesteld wordt met ons agentschap waar staat waar de klacht precies over gaat. Zonder een klachtenrapport kan onze Customer Service de klacht namelijk niet verwerken. Gaat er iets niet goed met je vlucht? Bel dan ons noodnummer via 0031 – 20 703 8495.

Connection to server was lost, trying to reconnect...

Connection to server was lost, please refresh the page to try again

Connection to server was refused, please refresh the page to try again