Lees hier meer informatie over omboekingen n.a.v. de situatie op Schiphol 18-07-2022 06:16 Flexibel omboeken Bagage altijd inclusief Geen reserveringskosten Meer dan 35 jaar ervaring [company_name] Menu 023 75219 20 Contact FAQ Favorieten Last-minutes Canarische Eilanden Egypte Dubai Turkije Dominicaanse Republiek Cyprus All-inclusive Griekenland Turkije Canarische Eilanden Balearen Egypte Dubai Zonvakanties Griekenland Turkije Canarische Eilanden Spanje Egypte Verenigde Arabische Emiraten Portugal Verre reizen Malediven Thailand Dominicaanse Republiek Cuba Mauritius Mexico Curaçao Winterzon Gran Canaria Fuerteventura Lanzarote Tenerife Egypte Dubai Autovakanties Nederland Oostenrijk Duitsland Frankrijk Spanje Italië Specials Themareizen Hotelmerken Vliegen vanaf Duitsland Schoolvakanties Informatie Veelgestelde vragen Drievoudig voordeel FLEXPLUS-tarief Corona Aangepaste inreisbepalingen PCR-testen bij FT Waarom een pakketreis? Home Vragen Veelgestelde vragen Aangepaste inreisbepalingen Boek met zekerheid & flexibiliteit met onze aanvullende pakketten Verzekering Hoe ben ik verzekerd bij FTI? Boeken Voor hoeveel personen kan ik een boeking maken? Kan ik via FTI.nl meerdere kamers boeken? Vanaf welke leeftijd mag ik boeken op de website? Kan ik via de chat boeken? Kan ik ook boeken vanuit het buitenland? Hoe kan ik een reis boeken voor een grote groep? Prijzen en betalen Zijn de genoemde prijzen per persoon? Hoeveel bedragen de boekingskosten? Hoeveel bedraagt de aanbetaling van mijn vakantie? Hoe kan ik betalen? Hoe kan ik betalen vanuit het buitenland? Hoe weet ik of de betaling in goede orde is ontvangen? Reisdocumenten en vaccinaties Welke reisdocumenten heb ik nodig? Hoe lang moet mijn identiteitsbewijs nog geldig zijn? Heb ik een visum nodig? Waar vind ik informatie over vaccinaties en gezondheidsrisico’s? Parkeren Waar vind ik informatie over het parkeren op de verschillende luchthavens ? Vlucht en baggage Is alle bagage bij een reis van FTI inclusief? Wanneer zijn de vluchttijden bekend? Hoe kan ik zien hoe laat mijn vlucht vertrekt? Hoe werkt online inchecken? Kan ik online een stoel reserveren? Hoeveel handbagage mag ik meenemen? Vertraging en annulering Heb ik recht op een vergoeding bij vertraging of annulering? Hoe word ik op de hoogte gebracht bij vertraging? Transfer & Vervoer Wat houdt Rail & Fly in ? Wanneer krijg ik mijn Rail & fly ticket ? Is de transfer van de luchthaven naar de accommodatie en terug inbegrepen? Kan ik een privétransfer boeken bij jullie? Waar kan ik mijn huurauto ophalen? Accommodatie Kan ik mijn huisdier meenemen naar de accommodatie? Wat is de betekenis van het aantal sterren of blokjes voor een hotel of appartement? Wat is een voordeelkamer? Welke hotels en appartementen zijn geschikt voor mindervaliden? Ter plaatse Wat moet ik doen als er iets mis gaat tijdens mijn vakantie ? Hoe kan ik excursies boeken ? Hoe kan ik een klacht of compliment melden? Overig Hoe kan ik bij jullie solliciteren? Faillissement D-reizen
Home Vragen Veelgestelde vragen Aangepaste inreisbepalingen Boek met zekerheid & flexibiliteit met onze aanvullende pakketten Verzekering Hoe ben ik verzekerd bij FTI? Boeken Voor hoeveel personen kan ik een boeking maken? Kan ik via FTI.nl meerdere kamers boeken? Vanaf welke leeftijd mag ik boeken op de website? Kan ik via de chat boeken? Kan ik ook boeken vanuit het buitenland? Hoe kan ik een reis boeken voor een grote groep? Prijzen en betalen Zijn de genoemde prijzen per persoon? Hoeveel bedragen de boekingskosten? Hoeveel bedraagt de aanbetaling van mijn vakantie? Hoe kan ik betalen? Hoe kan ik betalen vanuit het buitenland? Hoe weet ik of de betaling in goede orde is ontvangen? Reisdocumenten en vaccinaties Welke reisdocumenten heb ik nodig? Hoe lang moet mijn identiteitsbewijs nog geldig zijn? Heb ik een visum nodig? Waar vind ik informatie over vaccinaties en gezondheidsrisico’s? Parkeren Waar vind ik informatie over het parkeren op de verschillende luchthavens ? Vlucht en baggage Is alle bagage bij een reis van FTI inclusief? Wanneer zijn de vluchttijden bekend? Hoe kan ik zien hoe laat mijn vlucht vertrekt? Hoe werkt online inchecken? Kan ik online een stoel reserveren? Hoeveel handbagage mag ik meenemen? Vertraging en annulering Heb ik recht op een vergoeding bij vertraging of annulering? Hoe word ik op de hoogte gebracht bij vertraging? Transfer & Vervoer Wat houdt Rail & Fly in ? Wanneer krijg ik mijn Rail & fly ticket ? Is de transfer van de luchthaven naar de accommodatie en terug inbegrepen? Kan ik een privétransfer boeken bij jullie? Waar kan ik mijn huurauto ophalen? Accommodatie Kan ik mijn huisdier meenemen naar de accommodatie? Wat is de betekenis van het aantal sterren of blokjes voor een hotel of appartement? Wat is een voordeelkamer? Welke hotels en appartementen zijn geschikt voor mindervaliden? Ter plaatse Wat moet ik doen als er iets mis gaat tijdens mijn vakantie ? Hoe kan ik excursies boeken ? Hoe kan ik een klacht of compliment melden? Overig Hoe kan ik bij jullie solliciteren? Faillissement D-reizen