FTI Homepage Logo

Menu

Vlucht en baggage

Welke bagage kan ik inchecken en wat zijn de vluchtkosten?


Is alle bagage bij een reis van FTI inclusief?

Bij alle FTI pakketreizen is ruimbagage van minimaal 15 kg inbegrepen.

Lees meer


Wanneer zijn de vluchttijden bekend?

Vluchttijden zijn vaak al bekend op het moment van boeken. Houd er wel rekening mee dat vluchttijden altijd onder voorbehoud van wijzigingen zijn.…

Lees meer


Hoe kan ik zien hoe laat mijn vlucht vertrekt?

Op de reisbescheiden die jij van ons hebt ontvangen staan de geplande vertrektijden. Voor de actuele vertrektijden kun je kijken op de website van de…

Lees meer


Hoe werkt online inchecken?

Via de website van de luchtvaartmaatschappij kun je online inchecken. Dit kan vaak vanaf 24 tot 48 uur van tevoren. Tijdens het inchecken kun je soms…

Lees meer


Kan ik online een stoel reserveren?

Het verschilt per luchtvaartmaatschappij of je online een stoel kunt reserveren. Ga naar de website van de luchtvaartmaatschappij om te kijken of dit…

Lees meer


Hoeveel handbagage mag ik meenemen?

Dat is afhankelijk van de luchtvaartmaatschappij. Bij de meeste luchtvaartmaatschappijen mag je tot 8 kilo handbagage meenemen, maar dit kan per…

Lees meer


Hoeveel ruimbagage mag ik meenemen?

Bij het boeken van jouw vakantie kun je aangeven hoeveel ruimbagage jij wilt bijboeken. Dit kan bijvoorbeeld 20, 30 of 50 kilo. Handig om te weten:…

Lees meer


Wat zijn de regels rondom bagage, kosten en toegestane voorwerpen?

Iedere luchtvaartmaatschappij en luchthaven hanteren eigen regels. Kijk op de website van de maatschappij waarmee jij vliegt of op de website van de…

Lees meer


Heeft een kind een eigen stoel aan boord?

Kinderen t/m 1 jaar hebben geen eigen stoel, zij gaan op schoot bij een volwassene van minimaal 16 jaar oud. Kijk op de website van de…

Lees meer


Wat gebeurt er met mijn betaalde bagage bij het wijzigen/annuleren van een vlucht?

Je dient dan contact op te nemen met de luchtvaartmaatschappij, omdat dit los van ons geboekt is.

Lees meer


Wat kan FTI Reizen doen voor passagiers met een beperkte mobiliteit?

Indien je speciale wensen heeft in verband met jouw beperkte mobiliteit willen wij je vragen om contact op te nemen met ons Service Center zodat wij…

Lees meer