Flexibel omboeken Bagage altijd inclusief Geen reserveringskosten Meer dan 35 jaar ervaring
FTI Homepage Logo

Menu

Top vragen


Ik heb een reis van FTI geboekt via een andere partij, met wie kan ik contact opnemen bij vragen?

Als je niet direct via ons hebt geboekt, dien je altijd contact op te nemen bij de partij waar jij jouw reis geboekt hebt. Heb je geboekt bij FTI…

Lees meer


Kan ik online een stoel reserveren?

Het verschilt per luchtvaartmaatschappij of je online een stoel kunt reserveren.   Voor charters kun je bij de meeste airlines altijd inloggen…

Lees meer


Hoe werkt online inchecken?

Via de website van de luchtvaartmaatschappij kun je vaak online inchecken. Dit kan vaak vanaf 24 tot 48 uur van tevoren. Tijdens het inchecken kun je…

Lees meer


Welke reisdocumenten heb ik nodig?

Zorg ervoor dat jouw paspoort of identiteitskaart geldig is voor de bestemming waar je naartoe gaat. Op Schiphol en in het vliegtuig bij de meeste…

Lees meer


Kan ik de status van mijn boeking bekijken?

We begrijpen dat je je boeking graag goed in de gaten houdt. Wil je graag wat vragen over je boeking? Neem dan contact op met ons Service Center via…

Lees meer