Corona
Hier vind je de veelgestelde vragen over het coronavirus. Deze info is bedoeld voor klanten die direct via fti.nl een boeking hebben gemaakt. Heb jij een vakantie geboekt bij een reisbureau? Dan kun je bij hen meer informatie vragen over jouw boeking en situatie.
Mijn vakantiebestemming heeft (nog steeds) code oranje, gaat mijn reis door?
Indien wij de vakantie kunnen uitvoeren, zal deze zoals gepland doorgaan. Dit houdt in dat de vlucht gaat en de accommodatie open is. Als je toch…
Lees meerWanneer krijg ik informatie of mijn reis doorgaat of niet?
Wij annuleren onze pakketreizen uiterlijk ongeveer twee weken voor vertrek. Wordt jouw reis geannuleerd door FTI, dan ontvang jij ongeveer twee weken…
Lees meerKrijg ik mijn geld terug als mijn vakantie wordt geannuleerd?
Ja. Wij betalen jou gewoon terug, wij geven geen vouchers uit. Als jouw reis door FTI wordt geannuleerd wegens code oranje, ontvang jij gewoon jouw…
Lees meerWelke documenten moet ik allemaal meenemen op vakantie?
Zorg ervoor dat jouw paspoort of identiteitskaart geldig is voor de bestemming waar je naartoe gaat. Op de luchthaven en in het vliegtuig bij de…
Lees meer